Πληροφορίες Αποστολής και Επιστροφών
Επιστροφή προϊόντων λόγω λάθους παραγγελίας.
Επιστροφές προϊόντων/ανταλλακτικών γίνονται δεκτές λόγω λάθους παραγγελίας μέσα σε διάστημα 15 ημερών από την παραλαβή τους και μόνο για αντικατάσταση με άλλο όμοιο ανταλλακτικό/ά.
1) Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί σε καμία περίπτωση.
2) Σε όσα φέρουν ταινία ασφαλείας, θα πρέπει αυτή να είναι άθικτη.
3) Η συσκευασία θα πρέπει να έχει διατηρηθεί σε άριστη κατάσταση, όπως η αρχική της κατάσταση.
Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρία μας, έχει το δικαίωμα άρνησης της επιστροφής του προϊόντος.
Το κατάστημα μας θα πρέπει να ενημερώνετε άμεσα πριν από οποιαδήποτε ενέργεια.
Το μεταφορικό κόστος επιβαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη.
Σε περίπτωση δικού μας λάθους όλα τα έξοδα επιβαρύνουν αποκλειστικά την εταιρεία μας και μόνο.
Ακύρωση παραγγελίας πριν την παραλαβή της.
Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε εγκαίρως τηλεφωνικά μαζί μας για την ακύρωση της αποστολής στο τηλέφωνο 2431088430.
Καθυστέρηση Παράδοσης Παραγγελιών.
Ο χρόνος αποστολής και παράδοσης μιας παραγγελίας μπορεί να επηρεαστεί από τους παρακάτω λόγους:
1) Σε περίπτωση που δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail.
Σε κάθε παραγγελία επικοινωνούμε μαζί σας πριν την αποστολή, για επιβεβαίωση των στοιχείων αποστολής, των στοιχείων τιμολόγησης καθώς και για τυχόν διευκρινήσεις λεπτομερειών των ανταλλακτικών που έχετε προσθέσει στην παραγγελίας σας.
2) Σε περίπτωση που το προϊόν έχει καθυστερήσει να παραδοθεί σε εμάς από τον προμηθευτή μας.
Συνεργαζόμαστε σχεδόν με όλους τους αποκλειστικούς αντιπρόσωπους ανταλλακτικών αυτοκινήτων της Ελληνικής αγοράς, για την καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση των πελατών μας.
3) Στην περίπτωση που τα προϊόντα που παραγγείλατε έχουν καταργηθεί ή δεν είναι διαθέσιμα. Επειδή ο όγκος των ανταλλακτικών που διαχειριζόμαστε καθημερινά είναι μεγάλος, υπάρχει περίπτωση κάποιο από τα προϊόντα των προμηθευτών μας απροειδοποίητα να σταματήσει να παράγετε, να καθυστερήσει στην εισαγωγή του στην Ελληνική αγορά ή να καταργηθεί.Στην περίπτωση αυτή, κάποιος υπεύθυνος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας προτείνει εναλλακτικές λύσεις, για την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
4)Σε περίπτωση ακραίων καιρικών φαινομένων.
Αποστολή Παραγγελιών
Ο τρόπος αποστολής καθώς και πληρωμής μιας παραγγελίας επιλέγεται από τον πελάτη κατά την διάρκεια της ολοκλήρωσης της παραγγελίας.
Η παράδοση των προϊόντων μας μετά την επιβεβαίωση διαθεσιμότητας είναι άμεση και γίνεται μέσω COURIER
Κόστος μεταφοράς
Το κόστος μεταφοράς δεν περιλαμβάνετε στην τιμή των προϊόντων, μπορείτε όμως να το δείτε αφού επιλέξετε τον τρόπο αποστολής.
Ευθύνη μεταφοράς προϊόντων
Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για:
- Καθυστερήσεις που οφείλονται στον μεταφορέα. Η μεταφορά των προϊόντων σε κάθε περίπτωση επιβαρύνουν τον αγοραστή και ταξιδεύουν με αποκλειστική ευθύνη του. Σε περίπτωση ζημιάς κατά την μεταφορά ουδεμία ευθύνη φέρει η εταιρία « Καρούτας Ο.Ε».